اخبار کوتاه از تحولات بحرین
آل سعود دیگر آل سقوط است
انما المومنون إخوة
درباره ما

به وبلاگ ما خوش آمدید. ********************* امام خمینی(ره) : بگذریم،اگر ما از صدام بگذریم ، اگر از همه ی کسانی که به ما بدی کردند بگذریم، نمی توانیم از مسئله حجاز بگذریم. ( 1 شهریور 66 بمناسبت کشتار حاجیان حج خونین ) ********************* آیا میدانید دلیل اینکه شما الان با آرامش و امنیت کامل ، مطالب این وبلاگ رو میخونید از جان گذشتگی هزاران شهید است ؟ این ابر مردان تاریخ را فراموش نکنیم . . . ********************* یکی آرام می آید/ نگاهش خیس عرفان است/ قدمهایش پر از معناست/ دلش از جنس باران است/ کسی فانوس بر دستش/ بسان نور می آید/ امید قلب ما روزی/ ز راه دور می آید
منوی اصلی
پیوندهای روزانه
نویسندگان
تدبر در قرآن
آیه قرآن


همراه با قرآن
آیه قرآن تصادفی
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

خبرنامه وب سایت:





وصیت شهدا

ساخت فلش مديا پلير
ابر برچسب ها
عربستان (15) ,  بحرین (15) ,  آل سعود (7) ,  انقلاب (7) ,  آل سقوط (6) ,  آل خلیفه (6) ,  افطار (5) ,  کشتار (5) ,  شیعیان (4) ,  شهید (4) ,  جنبش (4) ,  طلا (4) ,  مرتضی (4) ,  آوینی (4) ,  شهدا (4) , 


اعتصاب غذای زندانی زن بحرینی

منابع حقوقی بحرینی اعلام کردند: ریحانه الموسوی از بازداشت شدگان بحرینی از 18 جولای 2013 در اعتراض به رفتار نیروهای امنیتی و محدودیت های اعمال شده علیه وی، دست به اعتصاب غذا زده است.

ریحانه الموسوی از بی نتیجه بودن تلاشها برای راضی کردن مسئولان امنیتی برای رفتار مناسب با وی خبر داده بود.

 

ادامه حملات عوامل رژیم به مناطق مختلف بحرین

 از سوی دیگر منابع وابسته به مخالفان بحرینی از یورش نظامیان رژیم به کرزکان و بازداشت تعدادی از جوان این منطقه خبر دادند.

 

تاسیس یک تشکل وابسته به آل خلیفه

رسانه های بحرینی اعلام کردند: عبدالله المقابی اتحادیه علمای شیعه را تاسیس کرده است و خود سخنگوی آن شده است.این تشکل وابسته به رژیم بحرین است.

 

تاکید الوفاق بر ضرورت پرهیز از خشونت

جمعیت الوفاق بحرین ضمن محکوم کردن خشونت در بحرین بیان کرد: بحرینی ها خواستار دموکراسی هستند و بیش از صد شهید و دهها هزار بازداشت شده و زخمی داده اند و بیش از دهها مسجد تخریب شده و صدها نفر مورد شکنجه قرار گرفته اند و احدی با این همه، به خشونت روی نیاورده است.

 

 حمله به مسابقات فوتبال جام رمضان با گاز اشک آور

  جمعیت وفاق اسلامی بحرین اعلام کرد: نیروهای امنیتی بحرین با استفاده از گاز اشک آور یکی از مسابقات فوتبال جام رمضان را در منطقه بوری برهم زد.

جمعیت وفاق اسلامی بحرین تصاویری ویدئویی از حمله نیروهای امنیتی به یک زمین فوتبال منتشر کرده است که نشان می دهد ستون های دود سفید رنگی فضای زمین بازی را پوشانده است.

این در حالی است که پیش از این نیروهای امنیتی در نوزدهم ماه مارس گذشته به یکی دیگر از زمین های فوتبال در منطقه بوری حمله کردند که چند تماشاگر در این حمله زخمی شدند.

جمعیت وفاق اسلامی بحرین این رفتارهای متکرر نیروهای امنیتی این کشور را بی احترامی به شهروندان بحرینی دانشت.

 

افزایش بدرفتاری و شکنجه ريحانه الموسوی در زندان

دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین افزایش بدرفتاری و شکنجه مسئولان زندان با ریحانه الموسوی خبر داد.

شیخ علی سلمان جامعه بین المللی و ملت بحرین را مسئول دفاع از حقوق زندانیان سیاسی این کشور دانست.

وی گفت: ریحانه الموسوی یکی از فعالان سیاسی بحرینی به علت ظالمانه بودن رفتار دولت بحرین اعتصاب غذا کرده است.

دبیرکل الوفاق با بیان این ریحانه الموسوی به علت اظهاراتش در دادگاه که گفته بود نیروهای امنیتی وی را شکنجه کرده اند به شدت تحت فشار است گفت این مسئله بیانگر رفتار رژیم آل خلیفه با زنان بحرینی در ماه مبارک رمضان است.

این در حالی است که ریحانه الموسوی در اعتراض به بدرفتاری با وی و برهنه شدن در بازداشتگاه از چند روز پیش در اعتصاب غذا به سر می برد.

انتقاد مرکز حقوق بشر بحرين از منع زندانیان از خدمات پزشکی

مرکز حقوق بشر بحرين منع ارائه خدمات پزشکي به زندانيان سياسی را محکوم کرد.

شبکه تلویزیونی اللؤلؤه گزارش داد: مرکز حقوق بشر بحرین اقدامات مسئولان زندان این کشور را درباره منع زندانیان سیاسی از استفاده از خدمات پزشکی در زندان بویژه آن دسته از زندانیان که مشکلات قلبی دارند به شدت محکوم کرد.

این مرکز اعلام کرد: گفتگوها و اظهارات زندانیان سیاسی که در این مرکز انجام شده و به ثبت رسیده تا کنون منتشر نشده است و وزارت کشور بحرین فقط تصاویر معترضان را پخش کرده و مدعی است آنها افراد مخرب و آشوب طلب هستند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب ها : <-TagName->